Ghidul vizează optimizarea practicilor pedagogice aferente relației dintre conducătorul de teză de doctorat și doctoranzii aflați în îndrumare, în cadrul comunității școlilor doctorale – de arhitectură și urbanism - ale IOSUD-UAUIM. Lucrarea este un prim demers în încercarea de a sonda, de a înțelege mai bine și de a răspunde într-un mod mai eficient nevoilor și așteptărilor studenților-doctoranzi, cultivând un mediu academic colaborativ și productiv. Una din nevoile identificate este îmbunătățirea tehnicilor și strategiilor pedagogice prin promovarea unui dialog deschis și activ între doctoranzi și profesorii îndrumători, vizând dobândirea competențelor avansate de cercetare asociate programelor doctorale. Privit din unghi metodic și didactic acest proces vizează nu doar adaptarea și personalizarea metodelor de îndrumare a tezelor de doctorat, ci și facilitarea unei interacțiuni constructive la nivelul școlilor doctorale, care să sprijine dezvoltarea academică a doctoranzilor, pregătind o mai bună inserție a acestora în mediul profesional.
ID | Permalink | Description |
---|---|---|
610-179 | https://editura.uauim.ro/pub/eim-610-179.pdf | ghid_LCDI_20x20 cm_2024 print |